Община Две могили

+ - =

Поздравителен адрес
09 Май 2019

 
Временна забрана за движение на моторни превозни средства
08 Май 2019

 
Kонкурс за длъжността Директор на Общинско предприятие „Обществено хранене”, гр. Две могили
02 Май 2019

   На основание чл. 90, ал. 2 от Кодекса на труда във връзка с чл. 55 от Закона за общинската собственост и чл. 6, ал. 1 и ал. 2 от Правилник № 6 за Устройството и дейността на Общинско предприятие “Обществено хранене”, действащо на територията на Община Две могили, област Русе и утвърдена Заповед № 422/30.04.2019 г. на Кмета на Община Две могили
   Обявява конкурс за длъжността Директор на Общинско предприятие „Обществено хранене” - гр. Две могили, при следните условия:
   1. За участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:
  1.1 Образование – висше – минимална степен „бакалавър” с професионално направление: Право, Икономика, Туризъм, Хранителни технологии;
   1.2 Професионален опит – минимум 2 години управленски опит;
   1.3 Правоспособност за управление на МПС, кат. „В”
   1.4 Чужд език - предимство;
   1.5 Умения за работа в екип;
   2. Документи за участие:
   2.1 Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
   2.2 Подробна автобиография – CV;
  2.3 Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
  2.4 Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;
   2.5 Медицинско свидетелство - оригинал
   2.6 Свидетелство за съдимост - оригинал;
   2.7 Копие от Свидетелство за управление на МПС, кат. „В”
   2.8 Концепция на тема „Управление и организация на ОП „Обществено хранене” за период от 5 години”
  2.9 Други документи: сертификати за завършени курсове и обучения, документ, удостоверяващ владеене на чужд език, документ удостоверяващ компютърна компетентност.
  3. Начин на провеждане на конкурса:
  1. Допускане по документи: комисия, назначена от кмета на общината разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички изискуеми документи и дали те удостоверяват покриването на минималните и специфични изисквания за заемане на длъжността. Допуснатите до участие в конкурса след оценяване на представената концепция се уведомяват писмено за часа и датата на провеждането на интервюто.
  2. Оценяване на представената концепция на тема „Управление и организация на ОП „Обществено хранене” за период от 5 години”. Концепцията се представя заедно с документите за кандидатстване в конкурса.
Изисквания към структурата и оформлението на разработката:
  • Точно и ясно формулиране на приоритетите в управлението и организацията на общественото предприятие, както и визия за развитието му;
   • Обоснованост на управленските цели и действия, свързани с предлаганите приоритети;
   • Очаквани резултати. Приложимост и ефективност;
   • Съобразеност с нормативната уредба;
   • Стратегическо мислене, логичност, последователност, аргументираност;
   • Обем на разработената концепция – не повече от 8 страници, форма А 4, използвания шрифт да бъде Times New Roman 12


продължава...
 
Покана
30 Април 2019


 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Край >>

Страница 10 от 261
Правна информация :: Лични данни
 
Проект “Модерна и ефективна администрация в община Две могили”. Договор №A-09-31-38-C/12.06.2009 г.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален фонд
Copyright © 2010 Община Две могили. Всички права запазени.