Община Две могили

+ - =

Търгове и конкурси
Прекратяване на конкурс
30 Май 2019


 
Конкурс за длъжност началник на отдел „Устройство на територията и строителство”
22 Май 2019

продължава...
 
Kонкурс за длъжността Директор на Общинско предприятие „Обществено хранене”, гр. Две могили
02 Май 2019

   На основание чл. 90, ал. 2 от Кодекса на труда във връзка с чл. 55 от Закона за общинската собственост и чл. 6, ал. 1 и ал. 2 от Правилник № 6 за Устройството и дейността на Общинско предприятие “Обществено хранене”, действащо на територията на Община Две могили, област Русе и утвърдена Заповед № 422/30.04.2019 г. на Кмета на Община Две могили
   Обявява конкурс за длъжността Директор на Общинско предприятие „Обществено хранене” - гр. Две могили, при следните условия:
   1. За участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:
  1.1 Образование – висше – минимална степен „бакалавър” с професионално направление: Право, Икономика, Туризъм, Хранителни технологии;
   1.2 Професионален опит – минимум 2 години управленски опит;
   1.3 Правоспособност за управление на МПС, кат. „В”
   1.4 Чужд език - предимство;
   1.5 Умения за работа в екип;
   2. Документи за участие:
   2.1 Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
   2.2 Подробна автобиография – CV;
  2.3 Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
  2.4 Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;
   2.5 Медицинско свидетелство - оригинал
   2.6 Свидетелство за съдимост - оригинал;
   2.7 Копие от Свидетелство за управление на МПС, кат. „В”
   2.8 Концепция на тема „Управление и организация на ОП „Обществено хранене” за период от 5 години”
  2.9 Други документи: сертификати за завършени курсове и обучения, документ, удостоверяващ владеене на чужд език, документ удостоверяващ компютърна компетентност.
  3. Начин на провеждане на конкурса:
  1. Допускане по документи: комисия, назначена от кмета на общината разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички изискуеми документи и дали те удостоверяват покриването на минималните и специфични изисквания за заемане на длъжността. Допуснатите до участие в конкурса след оценяване на представената концепция се уведомяват писмено за часа и датата на провеждането на интервюто.
  2. Оценяване на представената концепция на тема „Управление и организация на ОП „Обществено хранене” за период от 5 години”. Концепцията се представя заедно с документите за кандидатстване в конкурса.
Изисквания към структурата и оформлението на разработката:
  • Точно и ясно формулиране на приоритетите в управлението и организацията на общественото предприятие, както и визия за развитието му;
   • Обоснованост на управленските цели и действия, свързани с предлаганите приоритети;
   • Очаквани резултати. Приложимост и ефективност;
   • Съобразеност с нормативната уредба;
   • Стратегическо мислене, логичност, последователност, аргументираност;
   • Обем на разработената концепция – не повече от 8 страници, форма А 4, използвания шрифт да бъде Times New Roman 12


продължава...
 
Публичен търг с явно наддаване
22 Февруари 2019

продължава...
 
Публичен търг с явно наддаване
22 Февруари 2019

продължава...
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 Следваща > Край >>

Страница 5 от 8

Банкова сметка

ОББ АД КЛОН ДВЕ МОГИЛИ
IBAN BG30UBBS80028449207610
BIC UBBSBGSF


Избори за Народно събрание 11.07.2021

Module error

Преброяване 2021

Правна информация :: Лични данни
 
Проект “Модерна и ефективна администрация в община Две могили”. Договор №A-09-31-38-C/12.06.2009 г.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален фонд
Copyright © 2010 Община Две могили. Всички права запазени.