Електронни услуги в Община Две могили |
Luni, 22 Noiembrie 2010 09:14 |
There are no translations available.

Общинска администрация Две могили е бенефициент по проект „Модерна и ефективна администрация в община Две могили”. Във връзка с реализирането на дейност 6 от проекта „Актуализиране, модернизиране и унифициране на интернет страницата на общината за по-добро обслужване на гражданите и бизнеса” общинска администрация Две могили внедри и предложи възможността за заявяване на електронни административни услуги за гражданите и бизнеса. Общинската администрация предоставя възможност на гражданите и бизнеса да подават заявления online (през интернет) за следните 17 електронни административни услуги, за извършването на които ще Ви бъде необходим Универсален електронен подпис (УЕП):
ГРАО 1. Издаване на удостоверение за раждане – дубликат; 2. Издаване на препис – извлечение от акт за смърт; 3. Издаване на удостоверение за сключен граждански брак – дубликат; 4. Издаване на удостоверение за настоящ адрес (при вече регистриран НА); 5. Издаване на удостоверение за постоянен адрес (при вече регистриран ПА); 6. Издаване на удостоверение за липса на съставен акт за раждане или смърт; 7. Издаване на удостоверение за родствени връзки; 8. Издаване на удостоверение за семейно положение; ЗЕМЕДЕЛИЕ И ГОРИ 1. Регистрация на пчелни семейства; ТЪРГОВИЯ И ТУРИЗЪМ 1. Категоризация на средства за подслон и места за настаняване; 2. Категоризация на заведения за хранене и развлечения; ДРУГИ 1. Подаване на жалба; 2. Подаване на сигнал; 3. Подаване на молба в свободен текст. 4. Подаване на писмо. ЗАПИСВАНЕ ЗА ПРИЕМНИ ДНИ 1. Записване за приемни дни; 2. Предоставяне на копие от документ, съдържащ публична или непублична общинска информация на хартиен или магнитен носител със или без заверка;
Освен заявяването на електронните административни услуги online, гражданите и бизнеса имат възможност да избират сами начинът за получаване на избраната от тях услуга (за които е приложимо), а именно: на място в общината, чрез куриер или по пощата на посочен от Вас адрес и номер. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативно програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 09-31-38С/12.06.2009 г.
|