Община Две могили

+ - =

Kонкурс за длъжността „Главен архитект” в общинска администрация – гр. Две могили
23 Декември 2019


О Б Я В Л Е Н И Е

   На основание чл. 91 от Кодекса на труда във връзка с чл. 5, ал. 2 от Закона за устройство на територията и заповед № 1155/20.12.2019 г. на Кмета на Община Две могили

   Обявява конкурс за длъжността „Главен архитект” в общинска администрация – гр. Две могили, при следните условия:

1. За участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:

1.1. Образование – висше – минимална степен „магистър” с професионално направление: Технически науки, специалност: Архитектура;

1.2. Професионален опит – минимум 3 години;

1.3 Да отговаря на условията на чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда;

1.4 Да има придобита пълна проектантска правоспособност или да притежава необходимия стаж за придобиването й, съгласно ЗКАИИП и ЗУТ;

2. Документи за участие:

2.1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2.2. Подробна автобиография – CV;

2.3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;

2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;

2.5 Копие от удостоверение за пълна проектантска правоспособност /за кандидати, които притежават такава/;

2.6. Медицинско свидетелство - оригинал

2.7. Свидетелство за съдимост - оригинал;

2.8. Други документи: сертификати за завършени курсове и обучения, документ удостоверяващ компютърна компетентност.

3. Начин на провеждане на конкурса:

3.1 След изтичане на срока за подаване на документи от кандидатите, комисия по чл. 93 от КТ, в 3-дневен срок от изтичане на срока за подаване на документи се запознава с всяко постъпило заявление, с приложенията към него и преценява дали са налице всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на всички изисквания от тази заповед. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността. Когато няма допуснати кандидати конкурсната процедура се прекратява. Комисията взема мотивирано решение /с протокола от заседанието/ за допускане и недопускане на кандидатите, за което ги уведомява писмено. За всеки недопуснат кандидат се посочват основанията за това. На допуснатите кандидати се съобщава деня и часа на провеждане на конкурса, а на недопуснатите възможността за обжалване на решението пред работодателя. Списъците с допуснати и недопуснати кандидати се поставят на таблото за съобщения на Община Две могили и се публикуват на интернет страницата.

3.2 Провеждане на тест – Тестът включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността и чрез него се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки от кандидатите. Разработват се три варианта на тест, като всеки се състои от 20 затворени въпроса с възможен само един верен отговор. Всеки верен отговор носи една точка. Време за решаване на теста – 40 минути. Не се разрешава ползването на нормативна уредба и съдебна практика. След обявяване на началото на провеждане на конкурса, един от кандидатите изтегля един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати. Писмените работи се поставят в плик – голям формат, а в плик – малък формат, всеки кандидат запечатва попълнен формуляр с неговото име. Отварянето на малкият плик става след, като тестът е оценен от комисията, за да отбележи резултатът срещу името на кандидата.

3.3 Интервю – Интервюто се провежда от назначената от Работодателя комисия. Всеки един от членовете на комисията поставя индивидуална оценка на всеки от кандидатите от 1 /най-ниската оценка/ до 5 /най-високата/ с оглед знанията и качествата му. Крайната оценка е средноаритметично число от получените точки от всеки от членовете на комисията.

3.4 Крайно класиране: Крайната оценка на кандидатите е сбора от оценката от първи етап и втория етап т.е. максималният краен резултат на кандидатите е 20+5, т.е. 25 точки.

4. Кратко описание на длъжността: Длъжността „Главен архитект на община” е свързана с осъществяването на функции по ръководство, координиране и контролиране на дейностите по устройствено планиране, проектирането и строителството на територията на общината, координиране и контролиране на дейността на звеното по устройство на територията, и издаване на административни актове съобразно правомощията му, предоставени от ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба. Споразумението ще бъде сключено за работа през определени дни в месеца, на основание чл. 114 от КТ.

5. Място за подаване на документите: гр. Две могили, община Две могили, област Русе, бул. ”България” № 84, ет. ІІІ, „Деловодство”, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители.

6. Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 23.01.2020 г.

7. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в сградата на Община Две могили на адрес град Две могили, община Две могили, област Русе, бул. „България” № 84, информационно табло в „Центъра за услуги и информация на гражданите” и в официалната интернет страница на общината с адрес www.dvemogili.bg.

   Списъка с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса след разглеждане на подадените документи ще бъде обявен в срок от 3 дни след крайния срок за подаването им.


БОЖИДАР БОРИСОВ

Кмет на Община Две могили


Заявление за участие в конкурса може да изтеглите от тук.

Списък на допуснатите кандидати до конкурса може да видите тук.

Протокол 2.

 

Банкова сметка

ОББ АД КЛОН ДВЕ МОГИЛИ
IBAN BG30UBBS80028449207610
BIC UBBSBGSF



Module error

МЕСТНИ ИЗБОРИ 2019


Правна информация :: Лични данни
 
Проект “Модерна и ефективна администрация в община Две могили”. Договор №A-09-31-38-C/12.06.2009 г.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален фонд
Copyright © 2010 Община Две могили. Всички права запазени.